Jag vill att du går nu

Igår var som sagt jag och flickorna på restaurang i stan. Det var gott med wokade grönsaker, sushi och friterade bananer. Dock fick vi bord bredvid några stökiga blattar (inga fördomar!) som vägrade sluta prata med oss. De förstod tydligen inte en diss när de såg en. Inte ens mitt framför ögonen, hm. Dagens ungdomar...

Efter middag drog jag till Malin, som var ensam hemma. Grind befann sig även där o vi såg teve och diskuterade allt möjligt faktiskt. Det var en mysig avslutning på kvällen!





Idag har jag varit ute med Julia och hundarna på en långpromenad och nu sitter jag och funderar på hur jag ska orka gå upp till Malin sen utan att mina ben ska vika sig och jag kommer ligga platt som en stekpanna på marken. Men det löser sig nog, på något vis. För hemma kan jag inte vara ikväll, det orkar jag bara inte!


(bild sen i somras på vovarna)

/jenne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love u slyn-syster!

2010-01-23 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0