It's you I can't deny

Fortfarande inte vant mig vid känslan att inte gå och jobba vareviga söndag på Centralen. Efter två och ett halv års tid känns det liksom saken man gör sista dagen på veckan, no matter what. Men lördagar på K50 är ganska angenämt och igår drog jag ut med Frida efter knegeriet. Ace, dimma, öl, dans, musik, skratt, random people och askul.
Ja, ungefär så var det.

Och nu är jag glad för i höst SKA JAG OCH JENNIFER TILL SPANIEN. Det är faktiskt bokat och klart så det så.
Hola españoles muy guapos, en otoño vamos a vivir a ver.

Jag har mvg i spanska, ovan har ni en anledning att inte tvivla på mitt ord.

Kom nyss hem från träning. död. DÖÖÖÖÖD. Hör ni det? Tur med lång sovmorgon imorgon så jag kan samla krafter att ens lyfta en sked när jag ska äta frukost.

 

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hah nej foto B, så jäkla massa upprepning bara :(

Men ja, visst är det! Så synd!

Kul med utlandsresa förresten, älskar att åka med kompisar :D<3

2010-01-25 @ 22:00:49
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Nattis

faaaaaaaaaaaan vad kul

hur länge ska ni vara i spain??? why didnt you tell meee

2010-01-27 @ 01:16:12
URL: http://ernstbitch.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0