I need some fine wine, and you, you need to be nicer

Tralala, så vad har hänt i helgen då?
Öhmö. I fredags tog jag och julia en sväng till stan efter skolan och för min del blev det en svart/röd rutig lumberjack skjorta till fyndpris! Sånt gillar vi. Samt ett par höga strumpor från gina, totally lyckat!



Sen bjöd jag in mig själv på middag hos mormor o morfar och det blev tacos o lets dance för hela slanten! (lite gammaldags men jag tyckte det passade in?)
Sen blev det sent, och jag valde att sova över.
Lördagen var rätt seg till en början, en oändlig väntan på kvällen och några irriterande sms men så fort jag kom utanför dörren så kändes det tipptopp, och så fort jag klev på bussen kändes allt bra!
Jag o gela mötte upp sofia o julia vid bollmoraberg och sen drog vi vidare mot granängsringen och till grind på 19års fest! Det var mys minst sagt, roliga människor och härlig stämning.
Kvällen slutade med att jag satte mig på bussen och åkte två stationer till tyresö gymnasium, klockan 06.24. Trött var jag och hade svullna läppar samt frusna händer och fötter. En riktig pangkväll alltså! Höhöh.

Och idag har jag sovit, sovit gjort matte och projektarbete. Och det bästa; skvallrat med julia! We like. Det är tyjp det bästa med utekvällar; efterskvallret. Vad vore fotboll utan eftersnack? Precis så känns det med skvaller, det måste finnas där dagen efter. Wiho!

Nu sitter jag här och lyssnar på the cardigans, det är så coola. De borde allt befinna sig på arvika den 15-17 juli i sommar. Om jag får bestämma alltså!


 

/jenne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0