Drömde om dig inatt igen

Skolmassakerbombhot i Kärran idag. Läskigt men fejk alltså: inte så läskigt. Men ändå. Kul om vi kunde få ta studenten först?
Eller som jag och Jennifer konstaterade på grafen idag, tur att vi hann äta lunch om det nu händer nåt idag!

Well well. Min telefon är klar, fick ett ironiskt sms om detta på lunchen idag ("bästa kund...") så för deras skull, hoppas den funkar. Jag blev nämligen uppraggad av en utesäljare från tre som tyckte att jag skulle köpa en iPhone, hoppa över till tre igen samt ringa honom om jag ville ta en fika någon dag.
Det tyckte inte jag.



Fast en iPhone...JA.


// Sofia

Kommentarer
Postat av: Hedvig

HAHAHA "Det tyckte inte jag..."

Uscha då :( <3

Ja, eller jag förstod att jag var tvungen. Inte hållbart annars! Men mamma och pappa stöttar (pushar?! haha)

2010-01-20 @ 19:01:54
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Haha ja, himla praktisk nu! brukar köra med den öppen när jag är mer bekväm med mig själv, men nu funkar den himla bra knäppt ;)



Ja, fast ska bli lite läskigt också, hu!

2010-01-22 @ 15:42:41
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0