Whatever common people do

Donken K50-premiären är did and done. Mitt dåliga lokalsinne skulle förstås jävlas för att jag sa igår att jag skulle hitta. Visst att hitta dit, men inte där. På min rast klantade jag bort mig påväg till omklädningsrummet. Men vadå, det var dörrar och korridorer hit och dit och hej och hå. Sånt hade vi minsann inte på min tid på centralen.

Milkshakemaskinen var mysko och jävlades, men annars trivs jag. Jennifer och Julia kikade in precis innan ruschen då blev jag glad. Sen fick jag beröm av en britt som inte hade några problem att vänta i tre (fem) minuter på en QP. Vi svenskar var visst sötare och trevligare än i England, jag sa att han skulle hälsa att de ska bli som oss. Det skulle han göra.



// Sofia

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Haha åh, jag blir lite avis! donken verkar så rolig! Kanske ska titta in och köpa mig en QP? ;)



Tack så mycket tjejen! :D Ja, det är så vanligt. Och man tror att man är så ensam! Lite komiskt faktiskt. Detta kommer typ vara vår generations "sjukdom" eller något!

2010-01-17 @ 10:02:24
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Britter är bääääääääääääääst :D

2010-01-17 @ 18:48:31
Postat av: Hedvig

Haha ja, jag vet! Folk tycker jag är konstig, hehe x> men tycker det verkar värsta kul!



Om allt går som planerat på onsdag! :) längtar ihjäl mig, haha!

2010-01-18 @ 10:15:29
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0