baby du är vägen ut

Snö Glitter Kyla Värme Vänner Musik Mat Samtal Skratt Leenden Dans Bilder Pojkar Kväll Flickor Älta Överraskning Nyårskyssar Sms Natt Fyrverkerier Katter Smink Nostalgi Uppklätt Lycka Förväntan Eufori Alkohol Kramar Framtid Planer Förvåning



Ett försök att sammanfatta nyårsafton som firades med Jennifer som värdinna i kusinernas Ältavilla. Det var mycket lyckat, tack finfina vän!

Sedan dess har jag varit så lat som bara jag kan vara, förutom idag då jag speedade på jobbet. Jobbet var kul idag. Det kommer in en gubbe med stor näsa allt som oftast som ska ha kaffe och cheeseburgare. Med honom kommer en inte angenäm odör och jag tycker synd om honom men han är snäll.

Öhm ja. Det var väl det.



 

// Sofia

 

ps. Nathalie vi drack partyöl med sugrör. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0