and that's the way it is

Hellu, Fnusse här! (höhöhöh)

Timothy. Om jag nånsin köper en liten chihuahua eller något litet sött, (eller kanske får ett barn med passande utseende?) så ska jag döpa det till Timothy. Anledning är Timbalands låt, featuring Jet . Nej, den är grym.

Timbaland – Timothy Where You Been (Featuring Jet)

Iaf, igår var jätteflummigt. Vi var hos Malin. Trodde vi skulle sitta där fem pers o prata, men sen kom det folk. Och mer folk. O det slutade med en riktigt underhållande kväll. Snurrig, men rolig. Jag hade iaf kul med ölspel, toabesök med fyra killar/femkant på toan och bidédiskussioner på avancerad nivå.

Den här morgonen var även händelserik. Jag pratade med morsan om bartenderutbildning som jag tänkt på sen ett år tillbaka. Och hon gick med på det!
Så Sofia och jag bokade snabbt upp detta (innan hon ångrar sig?!) så den 29 augusti till den 19 september drar vi till Mallorca och lär oss göra 100 drinkar, solar, går på klubbar nätterna långa och lever i lägenhet i hela tre veckor. Taggad? SKOJA INTE!


Sen ska jag, julia och sofia boka arvika biljetter till helgen, lagom till studebidraget kommer! vet ni btw att de kommer höja det med 40 kronor? Fatta vad mycket man kommer få över varje månad! :D .... Not.


Nu ska jag gå och dra ut Molly från sängen, hon ligger där under för att några omogna jävlar smäller raketer. Klockan kvart i tre på söndag? Ajaj. Skaffa ett jobb, barn.



Vår tid kändes som en historia, där författaren redan visste hur han ville att det skulle sluta


/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0