Ville inte va den som blev kvar

Jag förstår inte hur ni står ut med mig, mina vänner. Jag heter ju ungefär "problem" i mellannamn, o ALLT ska diskuteras. Om inte med gela på bussen, så med Julia på telefon eller med Sofia i skolan och med Fanny på msn.
Ville bara säga att att ni orkar med mig, betyder GRYMT mycket. Utan er skulle jag inte göra de smarta saker som jag gör eller de bästa beslut jag gör.
Jag hade nog varit rätt trasig utan er.

Förresten så har jag lite goda nyheter, svt (ja, sofia, SVT) säger att det ska bli varmare framåt nästa vecka! Vi snackar iaf -2 till 0. Det går UPPÅT! (på termometerna iaf)

(titta på den här och börja tagga, VA!)

 

/jenne


Kommentarer
Postat av: bordepluggamenorkarinte(byetheway,närharjagnågonsinorkat)

Ja du pennifer, vem har sagt att vi står ut? ;P

nej, skämt åsido, klart vi gör, det är väl det man har vänner till?



Dessutom är det ganska roligt att bara babbla om en massa skit, alltid skönt att snacka av sig.



Nu ska ju inte jag till arvika, så jag tänker nog inte tagga speciellt mycket men jag hoppas att ni får det toppenbra (som min farfar brukar säga)!



höhö, undrar vem det är som skriver det här inlägget... jag har ju bara eliminerat två av fyra möjliga genom att säga att jag inte ska till arvika och även om jag inte hade gjort det hade du nog kunnat lista ut vem jag är eftersom du troligtvis inte har någon kompis som är lika knäpp som jag!



pusspuss, lav'ya! <3

2010-02-10 @ 18:56:02
Postat av: Jenne

Sant, GELA ;> ingen e nog så knäpp ( glad för de! :) höhö! )



nej men precis, tycker oxå de e skönt o snacka av sig :> o spec när vi har bra saker o komma me till varann (; inte för att ja kan tala för vad du känner men ! (a) men kan ju alltid hoppas, hähää..



love u 2!

2010-02-11 @ 08:06:57
Postat av: juliiia

Näääämee de är sooolklart att vi (JAG) gööör det :DD <3333 lav uuuu !

2010-02-11 @ 17:04:28
Postat av: Jenne

Ihhh, ni e bäst! :D <333 love u tooo!

2010-02-11 @ 17:33:40
Postat av: Såfia

Du får lasta av dig så mycket du vill, sånt man har vänner till :) bästa jennifer <333

2010-02-11 @ 20:01:51
Postat av: Jenne

Awhi, finfin är du med, såfia! :) <3333

2010-02-11 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0