Du vet var det sitter och siktar

Varje dag lär man sig något nytt hag jag lärt mig och idag har jag lärt mig att allt som är fint går alldeles för fort (hängde ni med där?).
Helgen är ett prima belägg på detta. Vi umgicks, garvade, förde djupa samtal, mötte människor och dansade runt på Strand bakom våra masker på Mörkret, vilket bara blev bättre och bättre ju längre in på natten vi kom. Det slutade med efterfest i Svedmyra och sen drog jag till jobbet. Bra att kunna vara spontan.
Nog om detta.

Dagen bestod av studiofotografering vilket gick galant för oss båda trots min dåliga hårdag. Ville mest av allt inte hamna på bild vilket lektionen gick ut på. Sånt går tyvärr inte ihop, men det är inget att hänga läpp över så jag erkände mig besegrad av frisyren och hamnade på stol och bild. Därefter maratonspanska. Mysigt, segt, roligt och lite lärorikt.



// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0