can't sleep when the sun goes down

öppööpppp ööppp öööpp .
dampryck :)

tillägnat alla killar, kan vi säga. Ja, generalisering men idag kan jag inte komma på en endaste kille som gjort något bra. Nej, fy. Vi avskaffar killarna. Finns det inget parti som tycker som mig som man kan rösta på i höst? Politik är absolut inte min grej, men om något sådant parti finns så kommer jag allt rösta!
Kanske feministerna? (i)

[en parantes] Btw, tjejer, såg ni vilka som satt i fyran bredvid oss på vägen från kärran? Det var ju mr "ska ni göra en sexfilm?". TeknikarN som vägrade lämna oss ifred. Höhöh, han stirra som fan, dock hade han ingen mat att tappa i knät den här gången! Dock langade han värsta posen och slängde upp benen på sätet bredvid, men vi gav han en rak diss. Eller iaf jag gjorde det medvetet, ni vet jag inte med! :D hahah [slutparantes]

Hur som.
Idag har varit en förvirrande dag. Jag vet inte varför, eller iaf eftermiddag. Lite smårörigt och för mycket information på samma gång, det tillåter inte mitt huvud riktigt.

Ska klippa mig imorgon förresten. Ja, ja bokade tillslut tid efter mycket velande, och imorgon ryker håret! Öhh, iaf en del av det.


/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0