The damage is done

Vi var ute igår and I got soooooo wasted. Alltså jag SKÄMS verkligen. FYFAN



Men ack så kul vi hade, kommer få fetaste sexpacket av allt garv med mina donkenpolare. Det började redan i omklädningsrummet när Johanna slutat, innan vi drog vidare till Söderhof (gamla goda tiders namn) och sen baba. Jag trodde att jag kunde vara lika duktig som Johanna på att hinka i mig alkohol. Det var jag alltså inte.
Färsk, som sebbe skulle sagt. Otur för mig då att jag skulle jobba klockan 8-17 och inte 16-20 som hon där. Tequila var inte min bästa idé igårkväll och Tom Collins var inte min bästa vän. När jag tänker efter var Tequilan nog inte min idé alls, det var Isabelles.

Men alltså jag SKÄMS verkligen. Det här är inte ok. Tur att jag hade kul i alla fall.

Dagens visdomsord: drick inte alkohol. då får man må bra dagen efter istället. FETT VÄRT.

Sen träffade jag min fina Jennifer idag, vi körde ett favorit i repris fast tvärtom. I spanien tog vi en promenad i värmen och var vilse, det var hon som var bakis. Idag tog vi en promenad i Sverige i kylan och var vilse (amen nästan), det var jag som var bakis. Måste säga att det förstnämnda slog allt.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0