som att jag snubbla pladask på marken och bara dog

Easy for bad girl gone good. Eller nåt sånt? Iaf idag.

Jag är ständigt trött, inte trött på regnet eller trött på att få vänta på att få kliva på ett plan till mallorca. Utan bah trött, gäspar, somnar, vaknar, gäspar, ätergäspar. Ahh ni förstår nog mönstret. Why is that?

Nu har jag förresten införskaffat mig en knallrosa resväska som är packad med kläder jag vet jag inte kommer änvända förrän jag åker. Typ bikini. Eller julia, du kanske har lust o bada i regnet med mig?



/jenne

Kommentarer
Postat av: juuuvliah

jaaah, varför inte ? dom säger ju att de är varme i vattnet när de regnar :D <333

2010-08-25 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0