there's no one like you

Jennifer är sur idag. Kanske det är just den här veckan som gör mig på dåligt humör, eller så är det alla konstiga människor runt om som får mig att vilja ta Julia&Sofia med mig till månen och bosätta mig där. En milkshake på det och jag är nöjd.

Nej men seriöst, ge mig ett jobb på donken nu, såsfia, så att jag får skratta åt alla dumma turister.

Iförrgår sov jag o lina över hos julia, det var mys! Åt ute gjorde vi, thairestaurang blev det och var en väldans massa trevligt.
O igår blev det en tripp till stan med julia och shoppa. Får se om jag lämnar tillbaka det där linnet julia, o byter till det med "giraffmönster", har tänkt lite här förstår du!

På fredag blir det troligen Rocks med Bella och grabbar, wey!

/jenne

Kommentarer
Postat av: juuuvliah

eller så taru båda ;D haru inte tänkt på vaavava ;) <333

2010-08-19 @ 18:12:31
Postat av: Jenne

Linnena ? ;D jooooooooo . äsch får se (a) morsan kanske sponsrar om ja leker söt, HAH! :D

2010-08-19 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0