Lilla ego sitt still

Centralen sjunker 1 mm varje år. KATASTROF. Tydligen, så det är donken deluxe edition just nu dvs. med härliga vibrationer i golvet och idogt BRRRRM hörs om dagarna. Som om inte centralstation är underbart nog vid rusningstid och resväskor. Som om inte vissa gäster pratar tyst nog som det är. Som om inte turisterna har det tillräckligt svårt med...allting.


Gotta love. Förlåt att jag skriver så mycket om McDonalds men det är liksom mitt liv 9 timmar om dagen, lovar att jag kan spy ut en krönika dagligen rörande alla intellgenta konversationer jag har varje dag, men ni slipper.

Jag har köpt en ny dator och den är så jävla fin. Jag skulle testa min webcam och här har ni; straight from the donk. Irresistable.



Kommentarer
Postat av: Jenne

JENNIFER HOLMQVIST GILLAR DETTA

2010-08-26 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0