it's money, honey

Jennifer dricker latte just nu och käkar "brunch". Med andra ord försöker återställa sig sjläv ifrån gårdagen, och snabbt ska det gå! Ikväll blir det antagligen utgång igen. Hur ska Jennifer plånbok klara det här? ehh.

Lite galen kväll igår, var ute med Bella och hennes pojkvän Anton plus två föredetta klasskompisar till dem! Helsköna allihopa. De höll minst sagt koll på oss så vi (jag) inte skulle få dåliga ragg, haha!
Det var en kille som sa två gånger att jag skulle gå o hänga mig, jag vet inte, kan man göra det två gånger? Han blev nämligen lite sur när jag drygade mot honom. Men han var ju så taskig så han fick skylla sig själv tänkte jag o sa att vi inte alls hade lust att dansa med dem. Ärlighet varar längst!

Lite bilder från såmmaren som jag inte lagt upp än!

 

 

 

 

 

 

/jenne


Kommentarer
Postat av: Sofia

Öh, man ska inte käka taggtråd innan man drar på krogen, hade inte den där killen fattat det? HAHA ps man kan nog inte hänga sig två gånger, då misslyckades man nog första gången.

<333333

2010-08-22 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0