I'm inlove with your brother, what's his name?

And now.
It is time.
From passthison.
To ALL of you.
BYEBYE!

Hejdå Kärrtorpare (både föredättingar som nybörjare), hejdå tyresö, hejdå centralen donken, hejdå min 120säng, hejdå Molly, hejdå Julia Gunnarsson, hejdå Lina Söderberg, hejdå fästman, hejdå champagneflaskan på nattduksbordet, hejdå resfeber, hejdå oväxlade svenska kronor, hejdå ica, hejdå ACE & soft, hejdå alla enskede/årsta/svedmyra-bor, hejdå dalskolan, hejdå föredetta danskamrater.
Och hejdå alla andra som inte känner att de riktigt passade in på någon av mina nogrannt utvalda kategorier.

HEJ Sofia, Mallorca, Magaluf, Grabbarna grus och blivande bartenders i grupp 8!


/jenne

Kommentarer
Postat av: Lina

FY SATAN VAD NI KOMMER HA KUL! Hejdårååååå Jennepenne. Om ni inte hookar upp med några snygga spanjorer eller skickar ett vykort till mig så blir ja sur, kanske :D <333

2010-08-30 @ 19:59:02
Postat av: Bells

Rubriken påminner om en bok jag skriver :) Fast då blir tjejen kär i sin egen bror xD Boken heter "Den Rätte Brodern" :P Det är en ganska intressant historia ;)



Vart ska du åka?

Jag passade inte in i någon kategori :(

;)

2010-09-01 @ 16:21:06
URL: http://bellsbok.blogg.se/
Postat av: Jenne

Vi har då dött, de e dfr vi inte bloggar :) om ni undrar tänkte ja .

PUSS!

2010-09-23 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0