I want you so bad, it's my only wish

Tror rubriken talar lite för "hela" passthison-duon, hmm .

Sofia, ändrade planer, min kamera är klar så nu är den prioriterad istället för väskletning! O en fika på det.

Senare gäller syntest och körskolan. Jag som är så kaxig med min syn kommer få se om jag verkligen har rätt att vara det, weey

Igår vart det bio med småkusiner. Eclipse som visade upp halvnakna Jacob, Edward även kallad "han med ögonen" och Bella.
Eftersom jag är som jag är, så började jag tänka på tio minuter in i filmen, "har de alltså aldrig sex?"O ja, det togs upp i denna film.
O sötkusinen börja fnittra så fort Jacob kom i närbild, sötnos på dig natta! (;









/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0