Come what may


Idag blev det underkläder från H&M. Närmare bestämt 9,50/trosa. Jag tror de har lurat mig eller något. Mina nya, fina underkläder kanske är gjorda av de giftigaste slaget och nu säljs de ut till alla dumhuven som är dumma nog att köpa ett par så billiga trosor utan att bli misstänksamma påväg till kassan.
Vad vet jag. Hur som så märker vi väl om det är något fel på dem, förr eller senare.
Nästan värt att köpa på sig 21 sånna och slippa tvätta under hela Mallorca, Sofia?



EHHH, du är välkommen tillbaka i mina drömmar, Pharrell! VARMT välkommen...

/jenne

Kommentarer
Postat av: Sofia

ah lätt värt:D



pharell verkar också vara lätt värt? erkänn att de va på grund av dig han ställde in i östersund? ;)

2010-08-26 @ 20:51:29
Postat av: pessicat

jaa men seriöst, ta med er så många par underkläder till magaluf som bara möjligt så ni slipper tvätta :D

okej, klokt i att ta med hårtorken isånafall att du har tjockthår då ;) skönt att du har med nån kompis iaf! :D ja fy fan vad ni kommer ha det grymt! du vet inte hur avundsjuka jag e på er som får åka ner dit nu.. ;) skulle göra allt för att do it again..

jaa men som sagt, angående kläder o sånt, så ta med absolut de nödvändigaste och snyggaste ni bara har :) inget onödigt! inga klänningar som "denhär har jag aldrig använt men kommer använda där" för i slut endan så gör man ju endå inte d ;) finns en massa billiga och snygga klädbutiker runt hotellet och ni kommer garanterat att åka in till Palma eller Porto Pii med en billig taxi, där de har shoppingcentrerna, och shoppa en massa snyggt! Så spara utrymme i kappsäcken o ta inte med så mycket kläder, det är mitt råd :D fick själv betala 70 euro i övervikt på flyget hem, och det känns jävligt surt att kappsäcken är full med kläder man använde högst 1 gång där nere.. Jag vet det är svårt att packa ner lite kläder, men du kommer inte ångra dej om du gör det :) pluss att man endå går halvnaken vart man än går på dagen eller natten så tänk inte på långärmade tröjor eller jeanse ;)

shit vad långt jag skriver, fölåt! men hade ni tänkt stanna efter kursen också eller?? :)

2010-08-26 @ 22:31:36
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0