Alla känslor slog och sprängde

Varför har jag inte lyssnat på mannen i den vita hatten förut? Aaaaaaaaaaaah. Musikorgasm levereras av Kent ännu en gång.
Om tio dagar åker jag och Jennifer till Spanien. Kan ni fatta att nio månader blivit tio dagar? Att snack i skolans matsal förvandlades till två flygbiljetter som ligger på min byrå ovanför mig? Jag kan inte det.
Men så är jag ju rätt trög också. Hon den där som jag ska åka med är best ingen protest.

Ps. Firade tre år på McDonalds i lördags. Kan ni fatta det då? Rutinerad tjej? Check.

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nog lika trög isf, kan inte fatta det heller!

Varken resa eller donken.



SNYGG TJEJ PÅ BILDEN DÅRA,NUMMER? <33

2010-08-19 @ 09:42:59
Postat av: Anonym

Inte till främlingar fröken anonym<3333

2010-08-19 @ 12:49:49
Postat av: Bells

3 år på Donken? Första gången du var på McDonald var för tre år sen? :o Allvarligt? Eller är det jag som är trögare än dig som inte fattar xD Haha!



Åh, Spanien! Fy vad härligt!! :D Kan ni Spanska nu då? ;) Spanjorer är kass på engelska!

2010-08-19 @ 13:21:57
URL: http://bellsbok.blogg.se/
Postat av: Jenne

MEN SLUTARÅ , de stod jennifer först men sen tog datorn bort de, tror den vill att ja leker anonym :o

2010-08-20 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0