Varje gång är som den första gång vi sågs/ jag älskar din stil, YEAH!

Va tyst det var här då? Får skylla på Sofia. Fast det kan jag ju inte eftersom vi delar 50/50 på denna blogg.

HUR SOM. Helgen, jag har väl inget att berätta om den? Men det kanske du har, SOFIA?! *BLNK* (vink!) *PUFFAR SOFIA ERIKSSON*

Jag har tillbringat den största tiden med vännen Julia och de sista inköpen inför onsdag har gjorts! För övrigt har jag försökt dela ut så lite pengar till affärerna som möjligt. De ska stanna i min plånbok och hålla mig varm. Eller nåt sånt, jag vet inte.

Strand på lördag, ELLER, sofia?! WE NEED TO TALK, BUSY WOMAN.


/jenne

Kommentarer
Postat av: Saufia

Gillar att jag har huvudrollen i detta inlägg



:D :D

2010-04-25 @ 20:40:48
Postat av: Jenne

Det är ballt. Nästa gång kanske du får spela mot typ Johnny Depp?

2010-04-25 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0