jag håller mig vid liv

Älskar att gå upp tidigt för att åka till skolan för att sedan INTE ha EN ENDA lektion. Kul att alf säger att man inte får komma på grafen. Tack alf! Kul att jag måste gå på grafen på fredag istället och därför var tvungen att tacka nej till att jobba då. Tack alf! Du vill inte ge mig 400 spänn i kompensation? HEHEHE.

Hade i alla fall en jättebra dag idag. Jag och min finfina vän begav oss till Nacka Forum och uträttade viktiga såväl som oviktiga ärenden.

 

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenne

Eftersom jag inte tyckte att de var så tydligt vem sofias "finfina vän" var, så vill jag bara påpeka att hon menade mig, dåra!



:pPppPpPppPp

2010-04-20 @ 22:33:52
Postat av: Sofia

DET ÄR KLART! :D <3

2010-04-21 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0