Only comfort calling late

Ta all mensvärk (eller diverse andra obehagliga smärtor om du är kille man) du någonsin haft och koncentrera den till ett och samma tillfälle. Ja AAJ.

Förflytta sedan den komplexa smärtan till knät och BABAM, så känner jag mig idag. Rent psykiskt som ett offer. Blir varvad av 70+ på gatorna där jag försöker ta mig fram, vilket därmed gör mig till ett efterblivet offer.

Uäää. Nånting hände någongång jag vet inte när, oavsett alkoholhalt i kroppen, vilket gör att mitt knä fuckar med mig. Skulle gärna jävlas tillbaka genom att springa i en timme eller så. Problemet är att jag INTE KAN. Oförmögen. Finito.

Jag biter ihop. Ska besöka doktorn och så ska vi hämta projektboken! ! ! ! !

// Sofia


Kommentarer
Postat av: sebbe

en osoft pungspark i knäet asså :S

2010-04-13 @ 16:55:10
Postat av: Sofia

JA! Då är det väl svårt att gå, det har jag med. Haha inse vad jag lider alltså

2010-04-13 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0