work it harder make it better

Dagen har bestått av host host från det här hållet. Inga stjärnor runtomkring det, jag menar alltså inte att censurera några detaljer - det är helt enkelt så jag har låtit idag. Host host. Host.

Det var ganska trivsamt i skolan faktiskt - imorse hade vi grafisk kommunikation (vi ska göra CD-omslag!) och en kicking ass håltimme efter det.
Det var alltså två och en halv timme som innefattade lite tappert manusskrivande till svenska C och när vi inte orkade mer spelade vi massa kort - panted. Ute på gräset. Fint.
Till skillnad från förra veckan får jag säga att jag var duktig på panted idag. Eller var det ren röta? Nåväl.

Justja så diskuterade vi spexfoto med men den kan förbli en hemlis sålänge. Förresten kan jag passa på att beodra er att inte boka in någonting 4 maj för då har vi studentskiva på Rose! Ni vill inte missa det, okej?


Flashback - håltimme de 2007

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

storstadsflickan will be their

2009-09-11 @ 00:14:06
URL: http://storstadsflickaan.webblogg.se/
Postat av: sofia

det måste hon !

2009-09-11 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0