Visioner i mitt huvud när du ler

HEEEY!

Överskottsenergi bara. Den här dagen gick snett från början men nu är det bra. Träffade min goda vän Nathalie och vi växlade pengar till Londonresan (vill åka nununuNU) och samtalade om livets alla intressanta byggstenar. Vi förundrades bland annat över hur roligt det här med nätverkande är, när folk helt otippat (?) känner varandra åt höger och vänster. Haha. Hahahahahhha. Hah.

Vi hälsade på Anna på Taco Bar som snällt fixade mat åt oss. Nu är jag mätt och kanske därav överskottsenergin.
What else? Jennifer drar på kryssning ikväll och jag stannar här för att hålla ställningarna, ja så är det.


// Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenne

O ett bra jobb haru gjort me att hålla ställningarna, MIN SÅÅÅFIA !

2009-09-20 @ 13:13:16
Postat av: Din såååfia

taaaaaaack! MIN JENNIFER :)

2009-09-21 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0