Vill höra samma sång där allt blir bra imorrn

Jennifer och Angelica var igår i Vällingby centrum. Och vad gjorde ni i detta off-område? tänkte ni nog då! Det ska jag berätta, vi var på en special kväll där det var 20% på allt i deras galleria, plus att det första femhundra fick en goodiebag.
Och jag lovar att den där påsen slogs vi nästan om, fy va störande det är när två dryga snobb-flickor tränger sig före när man köat i fyrtio minuter, jag var ju bara tvungen att ryta till, right gela?

Idag har dagen bestått av don't drink n drive - hjärntvättning och skola, skola, skola. Pass på läxor, jag hatar dem!

Men imorgon blir det roligare, då ska jag tillbringa helgen i Täby, närmare bestämt hos Emil. Det blir bra. Och billigt!(?)

Nu faller ögonlocken ihop, tunga som bly är dem.. Och sen när fick jag muskler nog att ens FÖRSÖKA kämpa emot dem? Hmpf.

Tröja- Jonathans, från H&M
Jeansshorts från Cubus
Skor med fransar DinSko

/Jenne

Kommentarer
Postat av: madelen

vad snyggt :)

2009-09-12 @ 21:55:42
URL: http://neledams.blogg.se/
Postat av: Jenne

va glad ja blir, tackar :D

2009-09-13 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0