Vi har inte tid för sånt här

Jadå, gårdagen va mysig.
Först var det, som bestämt, krök hos Axel med lustiga personer. Axel va inte så bra på det där med spotify, så fort han gick dit för att byta låt så blev det reklam, men inte när någon annan gjorde det. Hähä.

Sen gav vi oss därifrån vid ett, och för mig och grind fortsatte resan vidare mot st eriksplan där det var chill med lite personer jag aldrig träffat förut.
Själv var jag bara där någon timme eller så eftersom jag sen mötte upp Emil som kom från fest på universitetet. Efter lite obligatoriskt "fyllekäk" från random kiosk på fridhemsplan så drog vi oss till mormor o morfars lägenhet som stod tom för natten. 

På morgon drömde jag att morsan ringde mig och var skitsur, och skällde ut mig för att hon inte hittade en rosa kjol till sitt nyinköpta, rosa linne. Jag var helt förbryllad och förstod inte alls varför jag fick ta skiten, o när jag började tänka att "fan, va random hon beter sig" så vaknar jag av att mobilen börjar vibrera på bordet bredvid mig och såklart så är det morsan som undrar om jag verkligen använder de där gympadojorna som står i tvättrummet.
Jag anser att det nästan var mer random än min dröm..!

Efter den konstiga väckningen så tog vi oss upp (sakta men säkert) för att leta reda på något att äta. När vi kommer ner på gatan, påväg mot ica, så går vi förbi en pizzeria och det blev oxå vår frukost! Mysigt värre, och sen begav vi oss mot olika håll.

Så nu sitter jag här, har precis messat sjuklingarna Angelica och Emelie om att vi har framflyttad naturkunskap imorgon eftersom vi ska labba för första gången. Kul? Nej!

En arvikatrio hos malin

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0