The way you move is a mystery

Nu är jag uttråkad. So bored.

Skulle kunna studera lite, en viss grad av olust infinner sig i denna kvinnokropp för att jag INTE gör det.
Orkar jag? Det är ju lördag. Jasåatte... . Just det.

Imorgon ska jag jobba och jag slutar aldrig förundras över vilka människor det finns där ute. Låt mig åskådliggöra detta i text;

Folk som kommer och säger "hej jag vill ha toalettkod". Sure bacon säger jag. Jag skriver ut och ger dem deras kvitton med koden. När de varit på toaletten kommer de tillbaka och LÄMNAR tillbaka sitt skrynkliga kvitto till mig. Som om någon annan vill använda det efter dom eller. Så hållbar utveckling är vi inte på Donken att vi inte kan skriva ut ett nytt kvitto till nästa gäst.

håhåjaja. Fortsättning följer imorgon då har jag säkerligen något nytt exempel att dela med mig av.

Näe om man kanske skulle äta nåt. So long!



// Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

HAHAHA , man skulle nästan kunna tro att min morsa vart där o snackat vett me donken snubbarna o bah ; SPARA KVITTORNA O GE VIDARE :)

2009-09-12 @ 20:45:45
Postat av: Sofia

JA! erkänn hon har de va? du var med och smög fram till kassan för en cheese sålänge utan att hon såg det

2009-09-12 @ 21:36:56
Postat av: D E L L A

Ha en trevlig helg :)!

2009-09-12 @ 22:26:29
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Jenne

Amen jo visst , ja kan väl ha nämnt de hemma vid matbordet... ;>



Öhm, detsamma? Men de e ju söndag, pf

2009-09-13 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0