Vi blev som dom andra

Hemkommen från totally awesome skola, gotta löööööv that place.

Snart har vi prov i matematik och jag borde väl plugga men nä. Vill inte nu. Inte sen heller faktiskt men det var inte det jag skulle komma till. Sidan utan praktiskt syfte, även känt som fenomenet facebook är bättre på att fånga mitt intresse (som jag ändå gillar trots brist på ändamål).

Den upplyste mig nämligen om att min moderkaka bokat höstsemester bort till destination unknown (än så länge, utfrågning väntar) jag är antagligen inte inräknad i planerna. (Fast jag och natty har ju London de slår allt mamma)
Man börjar ju fundera över om det där gått lite för långt när ens morsa kör på envägskommunikation via nätet sådär för att återge information. Bör jag hacka mig in och radera kontot så att kontakten blir som den ska igen? Hehe.

Ja. Det är alltså på grund av dessa omständigheter som jag inte slår upp matteboken och fördjupar mig i rationella uttryck. Dessutom är vi inte bästisar och kommer aldrig bli det så jag drar mig lite för det. Mina kompisar finns i spanskabokens gloslista.

Det var väl det jag ville säga.



// Sofia

Kommentarer
Postat av: storstadsflickan

du jag fick panik när mammsen här hemma ville att jag skulle hjälpa henne skaffa facebook. Då skulle jag ha henne överallt. De där med envägskommunikation mellan föräldrar och barn känns inte bra liksom, gillar tvåvägskommunikationen bättre. But you gotta löööööööv facet

2009-09-14 @ 20:56:54
URL: http://storstadsflickaan.webblogg.se/
Postat av: Jenne

Hehehe, lite skoj de där me morsor o facebook ;>

ville bara påpeka oxå att du har vänner utanför spanskaboken med (a)

2009-09-14 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0