Thinking of you, thinking of you

Här är en låt av Katy Perry, och jag är lite delad. Den är bra på ett sätt o det är sättet hon beskriver känslan på, den går enda fram så att säga. Man kan liksom känna känslan i kroppen på något sätt.
MEN, här kommer grejen,
det hon sjunger är ju så fel! Hon sjunger i princip att hon är med någon hon inte vill vara med, och man kan säga att denna blir ju då bedragen på ett sätt. Såhär; hade jag vart killen hon är med (fast hon tänker på någon annan), så hade jag kännt mig väldigt bedragen. Så det så.



Men öhm

i helgen har det vart väldigt mysigt, en rätt perfekt helg har det varit. Jag är iaf sjukt nöjd! ;>
I fredags begav jag mig till stan och mötte upp Emil efter skolan (hade bara en lektion, grymt skönt!), så vi åkte till nacka forum och flummade lite där. Efter ett tag blev vi sjukt sega och drog mot Täby där vi spenderade kvällen och natten.
På lördagen var vi hemma bara och sega och på kvällen blev det, efter lite om och men, utgång med Adde, Malin & Niklas. Vi drog till Chaplins och det var skoooj!
Vi var väl hemma i Täby vid halv fyra tror jag, och sov långt in på dagen.

O idag kom Adde till Emil så de pluggade lite matte, universitetsmatte. Jag enda jag förstod var att jag inte förstod något. Alls.

O sen på eftermiddag skjussade Adde oss till Danderyd och Emil drog till universitet och spelade bandy, och jag drog mig hemåt, i regnet. Skitregn! Bort bort bort.

Så nu sitter jag hära och LÄNGTAR IHJÄL MIG till kryssningen :D iiiih, ska bli så grymt kul!

//Jenne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läääääääääääängtar GALET MKT :DDDD

2009-09-13 @ 20:39:43
Postat av: Sofia

På centralen mötte du två! fortsättning följer..

2009-09-13 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0