Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

IDAG IDAG IDAG så har jag och min flickvän sofia kommit fram till ett projektarbete! Vad det blir kan jag ju inte avslöja nu såhär på studs. Nej, det tar vi längre fram i tiden! Men kul ska det faktiskt bli!

Idag har jag oxå varit med mina fina pojkvän och haft mysigt. Han sov kvar här sen igår och medans jag var i skolan till ca halv ett var han hemma här o pluggade. Det var vad han sa att han gjorde iaf, hm.

Nåväl, tänkte lägga till lite popaganda bilder eftersom jag känner att jag inte har så mycket på hjärtat för tillfället!

Sofia på debaser, veru kjuvt!



Jennifer på debaser, (hon borde kanske klippa sig?)



draag va de hära!



vi var sådär ruskigt snygga framåt slutet av kvällen



sen satte vi oss i trappan och fick nya vänner ps han bjöd på godis ds



o så "han" som hade de snygga brillorna!

NU borde jag börja fundera på sängen. Men det vet jag ju kommer bli om kanske någon timme eller så?

/Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0