I think I'm a little bit, little bit, a little bit inlove with you

Idag har varit en rätt blandad dag, mina känslor håller på att svämma över. Just nu ligger de o puttrar som kokande vatten under ett lock på kastrullen... Det är allt möjligt som gnager, men det enda det känns som jag gör är att klaga och tycka synd om mig själv nu förtiden. Emil måste tycka jag är en astråkig flickvän, får fan ta och skärpa till mig.

Hmm, annars har det väl inte hänt så mycket idag. Efter skolan var jag jättehungrig och satte igång och gjorde lite mat och svulla i soffan och när jag har det som lugnast stormar morsan in i huset o frågar om jag ska med till farsta och byta hennes skor. Hon är väldigt kräsen, min mor, vad det gäller skor. Det får inte vara för hög klack, och inte för låg. Hmpf, tur att jag har lite tålamod i generna.

Vi tog en tur in på åhléns och vilka hittade jag inte där om inte två av klassens farsta barn- Maria&Sofia. De stod och kollade väskor och Maria hade lite beslutsångest över vilken hon skulle ta. Men tillslut bestämde hon sig för en och det var ungefär då jag drog vidare efter min mor och hjälpte henne med att välja skor.

Ni kanske vill se lite bilder jag tog idag? Inte så mycket ändringar men jag tyckte det var helt ok som det var. Om inte så ge gärna förslag på va jag skulle kunna göra bättre! :)

Jag tycker det ser ut som jag fått ljusare hår under sommaren, eller är det bara jag?

Tubtopp från MQ

"Leopard"strumpbyxor från H&M

Nitarmband från PunktShop

 

/Jenne

Kommentarer
Postat av: julia

Åwh Finfina bilder :D <33

2009-09-03 @ 20:06:07
Postat av: Jenne

Tack juvliah :DD

2009-09-03 @ 21:26:12
Postat av: Fia

Hahaha ja det var ju lite kul att träffa dig där, du måste ju tro att vi Farsta barn hänger i farsta centrum hela tiden ;)

2009-09-03 @ 22:12:24
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: Jenne

Amen de e de som e så kuvl för varje gång har ja tyjp sett nån av er dära ;D

2009-09-03 @ 22:26:28
Postat av: Fia

Hahaha jo jag träffade dig där någon annan gång haha

2009-09-03 @ 22:36:26
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: simpa

smexigt! fattas ett par pjukks som en sista detalj bara ;) ey ad ma new msn! [email protected]

2009-09-05 @ 19:13:07
Postat av: Jenne

Ah, vet. Kom på det efter jag tagit dom , ts.

ska bli!

2009-09-06 @ 19:49:10
Postat av: elenore

Är tunikan tubtoppen ny?

Den var iaf väldigt fin :D

2009-09-07 @ 20:52:50
URL: http://denimgirl.blogg.se/
Postat av: Jenne

Öhm, sen början av sommaren ungefär ;D tack så mycket ! :)

2009-09-08 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0