I need you to hold me tonight, say it's alright

Buäh, ännu ett stjärnfall i kändisvärlden. Patrik Swayze avled inatt, besegrad av bukspottscancern. Han har ju då kämpat mot sjukdomen i närmare 20 månader, usch va hemskt! Kan folk sluta dö nu, snälla?

Patrik Swayze & Jennifer Grey i Dirty Dancing

Nu känns det ju lite konstigt att prata om dödsbäddar och sen hoppa vidare till att jag ska till handens sjukhus imorgon och få information angående min operation. Jag hade ju inte precis tänkt att dö inom de närmaste tiden, så tro inte nu att jag la upp det såhär och var full av baktankar!

Idag har jag klippt mig oxå! Morsan märkte inget och det gjorde mig egentligen glad, för jag ville inte ha kortare hår, ville bah fräscha till det. Yey!

Igår var mormor o morfar här på middag oxå o efter det åkte jag, morfar & morsan för att se om vi kunde fixa morsan bil som envist inte vill gå igång och fick därför övernatta på LWs parkering. Morfar körde eftersom vi tog hans bil.
När vi var påväg dit så fick jag flashback från mediekommunikationen där vår lärare berättat om att hon var så van att sitta i förarsätet, så när hon sitter i passagerarsätet bredvid så stampar hon med foten i golvet för att bromsa om man tex kommer nära en korsning.

Jennifer - Mamma, får du oxå en såndär reflex att du vill bromsa åt morfar när han kör?
Morsan - Nej!
Jennifer - Inte, för min lärare sa att hon får så.
Morsan - Jag vill inte bromsa, jag vill gasa!

Morfar blev sur men jag hade kul åt det enda bort till Öringe!

/Jenne


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra jennifer, fin i håret till sista klassfotot! :)

2009-09-15 @ 17:59:57
Postat av: Jenne

Kom på imorse att vi hade skolfoto, så en otänkt tajming blev de ;D eller nåt sånt!

2009-09-15 @ 18:06:00
Postat av: julia

Va ska du operea dig :O <3

2009-09-15 @ 19:22:57
Postat av: Jenne

Amen du vet i munnen , den dumma tanden vill ju inte växa ut på normalt sett :(

2009-09-15 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0