I love the sound of you walking away

Psst, jag har verkligen inte råd att sitta här egentligen. Och nu är det inte så att jag sitter på modem och betalar minutpris. Nej, jag menar att egentligen borde jag plugga psykologi och matte. Men det är ju så himla tråkigt?!

Hur som, vad har hänt då sen en vecka tillbaka då jag tagit semester från bloggandet?
Händelserik kryssning med springdissar från dansgolv, hyttchill med västeråsare och norrläningar samt letande efter efterfester till sex på morgonen. Helt sjukt! Bilder finns att hitta på facebook, orkar inte lägga upp debletter här. Men några kan ni väl få,

Grind, Julia, Malin, Axel

västeråsare!

På lördagen, dagen efter hemkomsten från kryssningen, så blev det mysig middag med Emelie, Sofia och Angelica! Tacopaj stod på menyn, med förrätt o efterrätt. Hurtigt, ja?

..och in i ugnen! Heheh

Sen har det vart skola, läxor, skola o ni förstår hur det fortsätter... Förutom de har jag träffat den fina pojkvännen jag har.

O som sofia nämnde så var vi på museibesök (jag lär mig snabbt, såfia!)

Sofia testar ett nytt sätt att dricka juice på (mindre lyckat)

Vi satte oss på bussen mot museet, men när vi kom ner mot norrmalmstorg så delade de ut juicedrycker, så vi hoppade av bussen tog varsin dricka och så hoppade vi på nästa buss! Är man törstig så är man!

Nej, nu måste jag återgå till mitt studerande av freuds teorier om varför vi drömmer (vem bryr sig?suck)

/Jenne

 


Kommentarer
Postat av: Din Såfia

Orangina!

2009-09-27 @ 21:12:56
Postat av: Anonym

Bra där, jenne lever :DD <3

2009-09-28 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0