En bra rubrik ska man ha

Jag är så himla klantig ibland. Ännu ett bevis på detta: Nu precis idag när jag kom hem, börjar jag med att tappa telefonen i handfatet som är FULLT med vatten. Så telefonen ligger där under ytan ett par sekunder och glor surt på mig, medan jag förskräckt undrar hur detta kom sig. Hur kom detta sig egentligen?

Jag kom inte fram till någon förklaring. (allt det här gick jättefort) och tog upp mobilen igen. OCH den FUNGERAR. Fungerar i definitionen att den är påslagen i alla fall, möjliga defekter är icke att bortse.

Well. Skolan var ganska rolig idag vi har pratat spexfoto och studentskiva! Helt hypad blir man.
Det var väl det, sen hade vi lite lektioner med, ja justja.  Jag, Jennifer, Gela och Emelie spelade lite panted med (läs: sjuan) och jag ligger sist, INTE BRA. Undrar vad jag gör för fel.


// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0