Allting runtomkring mig gick i ultrarapid

Sitter här och leker med min nya miniräknare som man kan rita grafer med (har man valt matte C så har man - men jag ångrar det bittert). Den är en high tech sak. Med tanke på priset hoppas jag att den kommer hjälpa upp mitt betyg till himmelska höjder.
Vi får väl se vad den klarar av, men jag räknar med den (hahahhaha).

I skolan höll vi på att somna på religionen (skojar faktiskt inte), vilket vår lärare märkte av så han stängde av den übertråkiga filmen vi inte kollade på och så fick vi sluta. Sofia och Jennifer, styrde stegen mot Muffinsfabriken och delade en banan/valnötmuffins samt dokumenterade vistelsen där på fiket. En del av projektarbetet, som sagt.

Sen kom Emil men då var muffinen slut. Muffinen? Muffinsen? Äsch.



// Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

SNYGGA PÅ POPAGANDA ? mjau!

2009-09-29 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0