waste all your time with me

Snöfall IGEN! Det började inte nådigt imorse. När jag gick från tuben till spanskan (när ni andra låg och sov och inte hade börjat än, så tidigt kan vi sammanfatta det) började det snöa och blåsa. Grr

I eftermiddag har jag ägnat mig åt spanska och engelska, duktigt kan man tycka men NEJ inte alls. Imorgon har vi religionsprov och det är sådana saker jag ska sitta och nörda. Finner inte motivationen till såna saker sådetså. Finns det INGET roligare att ta upp än skolarbete? Snart censuerars det från bloggen okej.
However. Imorgon ska Jennifer operera sig i munnen också, läskigt värre tycker jag . Hade det varit jag hade jag varit ett nervvrak men Jennifer är tydligen mer nervös inför provet vilket övergår mitt förstånd. Tur att vi alla är olika! Tänk om jag också skulle vara nervös inför provet? Hello...

Dags att käka nu. Me muero de hambre!



// Sofia

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Sv: Tror det skulle ta 2 veckor :} Hoppas du får den snart och att du tycker om den!

KRAM! <3

2009-10-15 @ 18:38:23
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0