Settle baby

Snoozade imorse, fantastisk grej det där. Att jag inte insett det underbara med denna funktion förrän nu? Vi kommer att ha bra kontakt under vintern, jag och snoozeknappen. New BFF.

Men det var när jag precis slagit mig ner på engelskan som jag piggnade på. SNÖ? Japp, deprimerande små flingor virvlade runt utanför fönstret. Måste ha flugit vilse, det är i Pajala det är -20. Inte okej!

Skriver om muffinsfabriken nu till Jennepennevennes och mitt projektarbete men sitter mest och drömmer om dessa 250gramsskapelser till bakverk. Tänk att ha en här nu. Mmmhmmh.
Längtar tills på fredag när jag och Nathalie ska dit. Vi sågs igår med och diskuterade London TAGGINATION!!

 

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0