Never leave me, walk close beside me

Tog mig själv en skaplig sovmorgon denna onsdag. Just idag lockade det mer än att åka till spanskan i 50 minuter vid en icke human tid. Närmare bestämt 8 imorse. Förstår ni mitt beslut? Behövs jag där för att gäspa mig igenom lektionen? Nä. Logiken är enkel.

Istället har jag utsatt mig och mina ben för mänslig tortyr i dess rätta bemärkelse. Jag har tränat spinning och det var inte nådigt. Förstår inte varifrån jag fick denna fixa idé men något bra ska man väl göra om man dissar en spanskalektion med Soledad.


 

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: Gud vad glad jag blir att du gillar den! Pew. Ett tag tänkte jag att ingen kanske skulle tycka om den! ^^

Ja jag vill skriva en uppföljare. Kanske borde satsa på det? :)

Kram <3

2009-10-22 @ 18:54:06
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0