Jag vill ha ett långt och lyckligt liv

"Hallå, kära dagboken... "

Jag har suttit och sett lite på Bert här, vi har några dvder med avsnitt. Sökte sen på youtube och hittade att det finns en långfilm om pojken , Bert- den siste oskulden. I didn't know! Så nu laddas den hem. Helt lagligt, ja.


-"Bert kan aldrig bli så bra, han blir nog ingen stjärna
han spelar fel och sjunger falskt och har ju knappt nån hjärna!"
-"Men vad säger du, Åke?"
-"Jag vet inte, men det rimma iallafall!"

Helgen har tillbringats i Täby med mina fina pojke, mycket snack och lite verkstad var det, så nu har jag suttit med lite naturfrågor någon timme och simmat mig igenom övergödda sjöar och blåstång.

Imorgon ska brossan och jag klippa oss. Det blir centrum hade vi tänkt och jag kör på snedlugg, hoppas den inte blir jobbig och "sköta" bara, hum. Men allt är bättre än det jag har nu!

Tack och hej, leverpastej!

/jenne




Kommentarer
Postat av: julia

hahahahaha, åkes "rim " såå jävla skönt !:p ^^

2009-10-26 @ 19:35:12
Postat av: Jenne

Hahaha , ja vet , i love it!

2009-10-26 @ 22:05:03
Postat av: carolina

beter han sig så som han verkar på bloggen? ;)

förövrigt:älska bert!! och älska lill-erik i den filmen, när han är så fascinerad av våld, hahaha!!

2009-10-26 @ 22:19:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0