It's going on forever, things will never change

Har jag berättat att jag har bytt liv med Harry Potter?
Han bor nu inte längre i nåt skrymsle och känner sig ouppskattad och ovälkommen varje gång han kommer hem från skolan. Han behöver inte längre gömma sig på sitt rum och vänta på att någon ska ropa "mat" och behöver inte prata med nån som är oerhört högt upp bland molnen under hela middagssamtalet kring matbordet.
Nej,nej. Den biten har jag tagit över åt honom och han har hamnat i ett hem där familjen gärna skojar och pratar med honom och föreslår att gå ut promenader och hitta på saker.
Kalaskul (KK) för Harry Potter, grattis gubben!

Och så en liten dyster tokyo hotel låt på det och man skulle kunna tro att jag gått och blivit emo, men så är det inte! Mina kläder kommer fortsätta vara färgglada och jag kommer hålla mig på bra humör, jag vill tacka emil, sofia, gela, julia och alla andra fina vänner för det! Verkligen, faktiskt.

Julia och jag funderar förresten på att gräva ner oss och vänta på att svalorna kommer tillbaka och hälsar oss godmorgon med våren i hand. Det vore något, hm.

 

/Jenne


Kommentarer
Postat av: sofia

Snyggis <3

vill också gräva ner mig, eller gå i ide eller så.

2009-10-01 @ 21:32:48
Postat av: julia

Finaste du är vännen :)

haha, såfia du kan få dela ide me oss om du vill, bara du skaffar din mat själv ;)

2009-10-02 @ 15:46:34
Postat av: Såfia

Haha, inga problem :D jag kan stå för maten

2009-10-03 @ 10:12:41
Postat av: Jenne

då blire donken left overs för hela vintern ? ;D

2009-10-06 @ 16:40:11
Postat av: Sofia

räkna med det ! wastemat is the shit

2009-10-06 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0