vi känner varandra genom tusen fenomen

Jobb hela söndag.
Jobb hela måndag kväll.
Plugg plugg plugg plugg idag. Jag som skulle censurera ordet.
Julafton om en månad exakt, snälla tomten ge mig vad som helst utom skolarbete i julklapp så blir jag innerligt tacksam. Amen.
Sedan om jag är tillräckligt snäll skulle ju inte en ändlös halsduk sitta fel med när jag tänker efter. Saknar min som rymde på Primark.

Jag har läst hela "tåget var punktligt" i sträck (vilket låter helt okonstuerat fel, när är tågen punktliga? För mig kommer boken alltid att heta "tåget var försenat", så det så Fröydis, jag har i alla fall argument för det). Det var en inte så underhållande historia. Näpp.

Imorgon ska vi fortsätta redigera vår film till naturkunskapen. Det är ganska roligt, särskilt alla bloopers. "Nu ska jag gå in till barnavdelningen" sa Jennifer. Tänk er detta fast mer "Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan".

hahahha. HAHAHAA. hahahahhahhahaha.


// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0