Vaken stimulans

Jösses. Dött det har varit från det här kakhålet då. Var alldeles effektiv förra veckan och jobbade fyra gånger så istället förgylla er inblick här med min uppkopplade närvaro har jag tjänat lite kronor.

Föruom det präglades veckan av redigering av vår naturfilm. Efter lite suck, fula ord, frustration och en nära-döden-känsla när våra filmklipp försvann från datorn (tekniken är opålitlig, jag säger ju det) blev det ett helt okej resultat. I helgen följde jag med Nathalie, Hawa och lite andra människor för att öla bland annat. Ytterst trevligt må jag säga.

Sitter här och käkar lite choklad which reminds me att jag måste köpa två chokladkalendrar imorgon. En för att ge efter för alla mina hämningar och äta på en gång och en för att skötsamt använda som man ska.
(Mamma: "lilla gumman.")

Borde läsa om Dalai Lama. Wha evaah. Jag är ju trött


// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0