I'm the geek in the pink

Åh, känner mig helt sjuk. Buhu, jag som sa "jag blir aldrig sjuk"... Ibland känns de som någon sitter där uppe och säger: HA! De där ska hon minsann få ångra att hon sa...
Buäh.

Hm, lördagen blev spännande. "Världen är liten"-känslan gjorde entré, och jag känner mig ännu mer pepp på att flytta till någon större stad, New York, kanske?
Vi hamnade efter mycket om och men på kära Chaplins, snart kommer vi väl byta nummer med vakterna och få gratis drinkar på grund av våra återkomster, nästan varje helg.
Hur som så slutade den i Täby, bredvid en heltrött pojkvän. Myspys.

Veckan har som vanligt bestått av dans på måndagen och plugg resterande dagar, plus ett besök hos Emil igår till imorse. Jäkeln var ledig idag, inte alls avundsjuk...
Jag hade gärna varit hemma idag. Fick höra att jag hade en förskräcklig handstil av svenskaläraren (för hundraandra-hundratredje gången?).
"Är du svensk? Vad heter du i efternamn? Jag har inte tid till att sitta och tyda, jag ska bara rätta!" är kommentarer jag fått höra. Men jag har börjat vänja mig, efter tre år.
Men hon hade skrivit ett "bra!" på mitt referat (med sin egen "perfekta" handstil), vilket betydde att det inte var så illa trots allt.

I tisdags fyllde storebrossan år, grattis på han! (Den sjunde beger vi oss på Regina Spektor, wiho!)
Den "lilla brossan" fyllde förresten år idag, grattis på han! Han fick en tröja och en mössa av mig som jag hoppas han kommer att använda iaf, jag tyckte de va snygga!

Brossan och jag i Rom, inte världens vackraste bild, men ah..



Öh, nu ska jag läsa psykologi sen blir det teve, GREYS! Missa för sjutton inte det.

/jenne


ps. jag saknar sommaren, och juvliah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0