I picture you in the sun

Typ en toppenresa. och lite såhär såg det ut. Mera ligger på facebook.











Among all other. Den vita halsduken som synes på  bilden var mysig. Notera imperfekttempus för jag tappade den inne på Primark = gone with the wind fast jag och nathalie letade i alla hörn. snyft.

Vi träffade på en ytterst trevlig australienare som bodde med oss. Han backpackade runt och hade blivit utslängd av sin brorsa så nu bodde han på vandrarhem. MYCKET packning hade han. han var lite bekymrad vad han skulle göra med allt.

"miss, would you like to have this? cause i don't need it"
en svart scarf
jag garvade.
"haha I see you want this!"
"NOO..."
" yes sure! take it, its pretty nice"

och sen hängde han den på min säng och så tog jag med mig den hem. Sofia - halsduk: 1-0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0