But If I want you to stay then I'll let you know

Ah, nu har jag precis slutat plugga. Typ. Men fyfan va tråkigt det är, var är lovet?! FAAAR away from tyresö kan jag iaf säga.
Idag har bestått av filmredigiering och jag sofia ville seriöst spy på skärmen, och bandet och Anja eller vad hon nu hette. Men vi fick till det i slutet, trots allt! Duktiga och tålmodiga flickor. Och tack Måns, u r the best, höhö!


 

Gammal bild, men jag har bildbrist?!


Jag måste nämna att jag härromdan hörde ett samtal angående filmen Transformers på matematik C. (Ja, jag älskar att tjuvlyssna, vaddåra?)
De satt och snacka och så säger en av snubbarna "Amen bruden var ju skithet", den andra håller med, men tillägger "Ah, men jag tyckte hon va lite överdrivet snygg". Har ni hört på ordet? Överdrivet snygg. Så det finns något i killars huvud som heter så? Trodde inte killar kunde vända på en sjukt snygg tjej (Megan Fox) och få det att låta negativt att va så snygg.
Ifs, negativt o negativt. Hade jag fått höra att jag var "överdrivet snygg" hade jag nog mer tagit det som en komplimang. Men ni förstår min poäng? Det finns alltså nåt som heter så. Överdrivet snygg, hm.

På fredag blir det utgång, Gela fyller stora arton imorgon och det måste ju firas! Så först middag hos flickan själv, sen utgång. Vet inte riktigt vart än, men det får vi filura ut.

 

På halloweenfest

Nu är det dags att titta igenom papperna en gång till så man inte missat nåt viktigt. Två prov på en dag, tjena som Emelie hade sagt...

/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0