Walk away, 'cause it's time to be on your own without me

assow . ahh . jag är på så fruktansvärt dåligt humör nu. Finns massor av anledningar. Men den största är nog trots allt att morsan tvingade mig komma hem vid tio, när jag hellre stannat hos Malin hela nattan, fram tills vi ska åka. Kommer ju ändå va pissigt trött imorgon bitti, 03.00 på  morgonen?!
GAH. Damp. Måste bara få ut min ilska nu. Gah, ingen va inne på msn så jag kunde inte prata av mig där. O varför är INGEN det? Jo, för att ALLA är hos Malin. Utom jag dåra, för jag är hemma o surar. Och förutom Sofia, jag vet inte vart hon håller hus men ah. O utom tyjp tomten. Han bor väl i Finland eller nåt sånt. Han är säkert hos Malin oxå, förresten.

Och btw, DU har så jävla inte kommit över mig. Hell no! Gräv ner dig eller nåt så slipper jag dina "återfall". Usch.
Tur att jag har grind som kommer och räddar mig, haha! (PLOCKA INTE MASSA JÄVLA POÄNG MEDANS JAG ÄR BORTA NU, VA?!)

Wellwell. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Brorsan skulle kolla på film, det var ett rätt smart tidsfördriv. Gud va suvr jag är på morsan. Medans andra föräldrar har sina hundar lösa, så har hon dem kopplade. Det var en rätt bra sammanfattning faktiskt. *nöjd*

//Jenne (tillbaka på tisdag!)

P.s, Lyssna på denna så ni inte HELT deppar ihop nu tack vare mig, häh d.s.


p.s 2! Emil e hemma när jag kommer tillbaka, SCORE! d.s2


Kommentarer
Postat av: Grind

Haha, såklart jag räddar dig min prinsessa! Fast jag fick höra all skit då istället.. :D Menmen, kommer krossa dig!!!



kärlek.

2009-05-22 @ 17:07:26
URL: http://blygpojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0