You need me like a bad habit

Vet ni vad jag ska göra imorn? 
Näpp det vet ni inte och det var därför jag frågade. För man frågar ju inte om folk vet, eller hur? Då missar man ju det roliga.
Anyhow.

Vi kan väl säga att jag haft lite flyt. Ett jobb kom till MIG igår inkluderat en desperat man med en nyöppnad restaurang med en gul ful bil som hämtar upp mig imorgon. så då ska jag provjobba. Kind of exited girl in these clothes så att säga.

 Snart ska jag se på greys anatomy. Varför visar dom inte det varje kväll? Varvat med that 70's show. 
Det vore ju något, det tycker ni med. Men det är väl att gapa efter för mycket.  Suck.

Tack för idag slut för idag.


// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0