Never thought tonight could ever be this close to me

Varför känns det som att det är söndag mycket oftare än till exempel fredag? Eller torsdag? Jösses. Det här konstaterar jag varje förmiddag när jag står och byter om på McDonalds. Jag har fortfarande inte kommit på något bra svar.
Tåls att klura på, hörrni.

Helgen har i alla fall varit härlig. Igår hade jag some killing time på dagen, som sagt. På kvällen mötte jag upp Jennifer, Grind, Malin och Niklas för att åka till Axel i Svedmyra. Kvällen bestod av öl, skratt, march mallows, cider, kameror och Igor, the doggy dog himself! Det var ytterst härlig stämning.

Vi stannade lite längre hos Axel än från början tänkt så istället för att senare dra ut och dansa, som jag och Jennifer först ville, åkte vi hem istället efter midnatt nån gång. Jag skulle ju jobba idag och det bästa av allt var att jag inte gjorde av med en spänn på hela kvällen! Den ni. 

Att jobba idag gick bra, det var PRECIS lagom med folk och jag var glad. Fick gå 50 minuter tidigare också, kaching!.

 Barasånivetliksomdetkanjuvarabraförstårni.

Eftersom det var jennifers digi som var in charge yesterday night får ni vackert vänta på bilder tills hon behagar ladda upp dom :)

So long!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0