Två ska man vara

Sitter här och återuppstår just nu. Dog en smula idag när jag jobbade eftersom det a) var 50 grader i restaurangen och b) det var en miljon gäster och jag fick en megabeställning på 1547:-, donkenmat liksom. Kul. Helst ville jag gömma mig i kylen för då slapp jag båda delarna.

Åkte hem i svalkande sommarregn, för att få till den där poetiska känslan, men det var skönt. Imorgon är det brännbollsturnering, men jag ska jobba istället. 

Imorgon är en bra dag förresten. cash flow för det första, enda dagen i månaden jag gillar att ha ett jobb. och sen går mitt abonnemang ut också, hallelujah! snart är jag fri från 3:s oliberala fängslande telefonnät som närapå ruinerar mig. 

Naj, om man kanske skulle sleepa lite. 

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0