To say I want you, just 'zactly like I used to

Jag vill ha regn! Riktigt såntdär åskväder, blixt o dunder ska det vara! Jag vet, jag brukar stå på solens lag med god marginal, men om det ändå ska vara sånt här mittemellan väder så kan det väl lika gärna vara lite mysigt regn? O det är ju kväll, så jag har ingen större ork att tillbringa mina sista timmar, innan läggdags, utomhus.

Idag har sofia varit sjuk och jennifer saknade henne. Men det fanns en sak som förgyllade min dag och det var när vi fick tillbaka företagsekonomiprovet. Det gav mig ett hopp om mvg på kursen, det vorre ballt.

Min mormor fick höra att jag skulle göra en uppsats om bistånd, och hon kände någon som jobbat på sida, sa hon. Så hon var snäll nog att ringa till denna medelålders dam och fråga om jag kunde få intervjua henne.
Men när hon sen ringde tillbaka till mig för att ge mig hennes nummer, så fick jag istället ( häng med nu! ) den äldre kvinnans kompis sons nummer, som tydligen jobbade på Sida för tillfället. Så idag ringde jag honom för en intervju, men han avvisade mig på bästa möjliga sätt och sa att han skulle återkomma imorgon. Bäst för gubbstrutten att han gör det då, annars ska han få känna på Molly...

Till helgen är Sofia ensam hemma och jennifer är på riktigt danshumör. Jag hoppas att det kan bli en bra kombination.



Tripp, trapp, trull, Jennifer ramlar omkull -

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: carro

najj om det blir åskoväder missar man ju Despie ! ;-)

2009-05-12 @ 20:37:13
URL: http://sancar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi e också på danshumör!

2009-05-13 @ 20:20:25
URL: http://sancar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0